24.11.2010.

Volvo sigurnost el. vozila

Volvo trenutno provodi opsežne i temeljite analize različitih sigurnosnih scenarija za električne automobile. Kroz napredni automatski nadzor statusa baterije, te njenog pravilnog pakiranja i zaštite slučaju sudara, dobija se sigurnosni paket najviše klase. Svi postojeći Volvo sigurnosni ustavi bit će dostupni i u električnim vozilima ove kompanije. Međutim, električni pogon dodaje nove sigurnosne scenarije koji se moraju uzeti u obzir.

Volvo

1. Normalna vožnja: Opsežan i napredan sustav nadzora osigurava da svaka jedinica održava ispravnu voltažu i optimalnu radnu temperaturu regulacijom sustava hlađenja. To je iznimno važno kako za sigurnost tako i za kapacitet baterija. U slučaju bilo kakve devijacije baterije se preventivno isključuju.

2. Konflikt: Baterije u Volvo plug-in hibridnom vozilu teže oko 150 kg. Ova dodatna masa stvara nove uvjete vozne dinamike i pogoršava ponašanje vozila prilikom naglih manevara izbjegavanja. Postojeće Volvo platforme i kočioni sustav mogu svladati dodatnu masu, a Volvo DSTC sustav dinamičke stabilnosti i kontrole trakcije dodatno pomaže vozaču.

Volvo

3. Izbjegavanje: Ukoliko je kolizija neizbježna, a vozač ne uspije savladati novonastalu situaciju, vozilo samostalno aktivira sigurnosne sustave kao što su sustav upozorenja na koliziju, sustav naprednog kočenja ili City Safety sustav a sve u svrhu izbjegavanja kontakta. Ovi sustavi uspješno funkcioniraju u električnom vozilu kao i u svakom drugom automobilu.

4. Kolizija: Kako bi se smanjile posljedice sudara, baterije su dobro osigurane na stražnjem dijelu vozila između kučišta kotača, daleko od zone gužvanja. Baterija je također izuzetno čvrsto uokvirena. Kroz Volvo studije stvarnih sudara, sigurnosni inženjeri znaju da ova lokacija baterija pomaže u zaštiti istih prilikom naleta na stražnji dio vozila. uz to, čelične grede i ostali dijelovi strukture oko baterija su ojačani kako bi smanjili utjecaj kolizije na njih. Ukoliko je baterija oštećena te dođe do istjecanja plina, specijalni odvodi „vode“ plin ispod vozila, daleko od kontatka s putnicima. U slučaju ekstremno visokih temperatura putnici su zaštićeni zahvaljujući specijalnoj kapsuli u kojoj se baterija nalazi. U samom trenutku udarca senzori povezani s baterijom šalju informaciju o sudaru do kompjutora u automobilu, on automatski gasi dovod energije te time izbjegava eventualni kratki spoj.

Volvo

5. Nakon kolizije: Baterija posjeduje sigurnosni prekidač koji se ponaša poput kućnog uzemljenja. On gasi i izolira bateriju ukoliko dođe do promjena u naponu ili se kablovi spoje pod utjecajem sudara. Volvo usko surađuje sa službama spašavanja dajući im detaljne instrukcije kako pristupiti izvlačenju unesrećenih iz Volvo vozila.

: Pogledajte ostala Volvo vozila :

Bookmark and Share





facebook twitter rss you-tube
oldtimer club