Mazda Motor Corporation predstavila je svoju SKYACTIV tehnologiju nove generacije – uključujući motore, mjenjače, karoserijsku strukturu i podvozje – koja će se početi pojavljivati u Mazdinim modelima od 2011. godine SKYACTIV je skupni naziv za Mazdine inovativne tehnologije nove generacije, koje se razvijaju pod okriljem Mazdine dugoročne vizije tehnološkog razvoja nazvane ‘Održivi Zoom-Zoom’.
1. SKYACTIV-G
Visoko učinkoviti benzinski motor nove generacije s izravnim ubrizgavanjem goriva i najvišim kompresijskim omjerom na svijetu od 14,0:1 bez abnormalnog izgaranja (‘kliktanja’)
2. SKYACTIV-D
Čisti dizelski motor nove generacije koji će udovoljavati globalnim propisima o emisiji bez skupih sustava tretmana NOx – poput selektivne katalitičke redukcije (SCR) s ureom ili 'klopke' za NOx (LNT - Lean NOx Trap) – zahvaljujući najnižem omjeru kompresije među svim dizelskim motorima od 14,0:1
3. SKYACTIV-Drive
Nova generacija visoko učinkovitog automatskog mjenjača koji izvanredno učinkovito prenosi okretni moment zahvaljujući znatno proširenom režimu krute povezanosti pogonske i gonjene strane, spajajući time najbolje značajke svih tipova mjenjača
4. SKYACTIV-ručni mjenjač
Lagani i kompaktni ručni mjenjač nove generacije koji omogućava brze i lagene promjene stupnjeva prijenosa i osjećaj kao kod sportskog automobila, optimiziran za automobile sa sprijeda smještenim motorom i prednjim pogonom
5. SKYACTIV-karoserija
Vrlo čvrsta karoserijska struktura nove generacije, maksimalne sigurnosti pri sudarima i visoke krutosti za veće zadovoljstvo u vožnji
- Visoka krutost i lakoća (8 posto lakša, čak 30 posto kruća)
- Izvrsna svojstva pri sudarima unatoč smanjenju težine
- Korištena je tzv. “ravna struktura“ u kojoj je svaki dio izrađen tako da bude što je moguće ravniji. Dodatno je primijenjen princip “kontinuiranog okvira“ kod kojeg svaki dio karoserije funkcionira u koordinaciji s ostalim dijelovima s kojima je spojen
- Smanjenje težine kroz optimizaciju metoda spajanja i proširenu uporabu čelika visoke čvrstoće
6. SKYACTIV-podvozje
Novorazvijene prednje opružne noge i multi-link stražnji ovjes omogućavaju visoku krutost i lakoću (podvozje je ukupno 14 posto lakše od prethodne gneracije)
Agilnost pri srednjim brzinama i maksimalna stabilnost pri velikim brzinama – poboljšana udobnost vožnje pri svim brzinama postignuta revidiranjem funkcionalnih položaja svih komponenti ovjesa i upravljačkog mehanizma
: Pogledajte ostala Mazda vozila :
|